Friday, 29 July 2011

Life :)


Hey folks...Love that picture above... ♥
At last, my face went back to normal... Not bloated anymore... :P
Erm... Today is Thursday... The days are getting really fast...
Yea, i mentioned in the last few post that i'll be alone for 3 days... Now maybe 4 days... :( Really alone in the whole unit with me & my doggies...
T______________________________________T
Whatever, i believe i can overcome this loneliness... >.<
Okay, what is life????
One was given a life by God, and we must cherish it... Correct?
But some will just misused the life??? What for????
Urgh!!!! They never appreciate what God gave them...
I learned how to forgive people for their wrong doings. After we forgive them and let go the anger in our heart, we will feel much much better... One will feel relieve... Yes, indeed that is a true facts... After forgiving the person we can smile back again... :)
One will be happier after that???? So what for keeping anger in our heart and torture ourselves?
Yea, i shouted to the wind, to the sky, to the water today at THE JETTY... Because i was stress out with everything,then we went over to THE JETTY to relax and enjoy the wind & scenery at there... The place was awesome!!!! ♥






See this CHOCO TOP ice-cream.... Haha ^^


Shadow photo... Love it a lot... TO THE MAX!!!!! ♥
I think i'll go there whenever i need to relax... Although i'm stress out, i still keep my smile on my face...
Yea, to me smile is very important :)
When i'm down, i try my best to keep the smile also, to make myself happier and of course the others around me...
(i know i'm weird la) =.=
But what for??? I know it's not easy to do that...
But to tell the truth, since i came to Malacca, i never feel sad before... Practically, because i have all my lovely dear friends here ♥... They support me and helped me a lot... A big gratitude to them... :)
And since 2 months, i'm staying out all alone without the guidance of my parents, i became much more mature in thinking and action too...
I longer act like a small kid anymore!!!! Although i'm still minor...
BUT PROUDLY TO SAY THAT I'M AN ADULT ALREADY!!!!
teeehee ^^
*happy to be like that*
I do everything myself, all alone :)
I feel proud of myself because i managed everything well here... :)
Gonna continue with my assignment things this weekend..
(since i'm so free)
Luckily, Cyrus is still at MMU here with me... All of my friends going back to their home, left we 2... Thank God he is here... Haha... Then, i won't be that lonely...
Okay, time to get to bed.... Kinda tired since i slept at 5 plus am last night... Nah~~~ Should say this morning... >.<
--OKAY--
--NIGHT NIGHT--
--TAKE CARE--
--LOVE YA--

Thursday, 28 July 2011

Done, great job...


Hello people... :)
Was wearing cons this morning...
Finished my Critical Thinking exam last night... God, it was.... SO SO~~~~
Anyway, it was okay... I hope i did it well...
See the exam venue... Cool like hell... >.<

Thousands of tables and chairs....
STOP....THINKING....ABOUT.....IT....!!!!! Urgh!!!! teeeeheeeee ^^ Went out shopping today after 12pm class... Finished class around 1 something close to 2pm...Then, went all the way out to MMU main gate and decided to call a taxi... But then, all of them went out for lunch, then i said...
Hey, why don't we sit the bus... =.=
And we really did it, lol.. But it took us longer to reach the place we wanted.... *since it's a public bus, so i forgive the driver*
The fare was just RM1.70 ONLY!!!!! It's much cheaper than taking a cab la.......
I don't mind sitting bus, i really don't mind... Enjoying the wind.... hehe :)
Sat in the bus for almost 1 hour before reaching, and there it goes... Reached MELAKA SENTRAL... ^^
Then, walked all the way across the bridge... Stupid long bridge, dead exhausted after crossing it...
Went to AEON Jusco and kept searching for food, because we were all dead hungry... I ate 1 meal only today ( KFC) what a miracle.... =.= After KFC, we went shopping around...
OH YA, btw... I went out with Jash, Cyrus, Caleb, JY... And met with Steffi & Wei Yen... Then, they went back first... They rented a car out...
So then, while walking... I saw COOKIE MONSTER in one of the shop.. Haha :)
My favorite la.... I'll save money to buy that MONSTER!!!!!!!! =.=""""
It's around 50 bucks.... So don't worry...
I'll get the money saved!!!!
I DON'T CARE!!!!!!! I WANNA THE COOKIE MONSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is it... COOKIE MONSTER!!!! The blue one... Red one is ELMO!!!!
Maybe it's cookie monster's wife... Haha :)
We spent the whole half day at there... But we enjoyed chatting and crapping all the way... ~~~ Haha :)
Lolz, we enjoyed ourselves after the exam...
--Enjoy my stupid crap photos wearing cons--
Buahahahahhahaaha :)




(please ignore my dark circles... so sad of it T__________________T )
Am trying my best to sleep early every night... But i just can't... And don't forget that i've not been sleeping for 2 nights... >.<
Kinda stress out for the Critical Thinking exam... Urgh!!!! Anyway, it's over...
Next will be rushing for another presentation- Malaysian Legal History...
I NEED A BREAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plus, I'll be alone from Friday till Sunday!!!!!! How should i spend my time???
God!!!! Will attend bible study on Friday night, then go for Youth during Saturday afternoon... Hope I'll keep myself occupied... :)
My dear roommate, Wei Yen will be going back to her hometown... :(
Is okay, i still can live without her... WHAT???? CRAP!!!!! %@&#*^%!@$#
Ish, will try to find a way...
Okay, it's late midnight now...

Wednesday, 27 July 2011

Tuesday...


Halo people... :)
Yea, today is the day!!!! The big day-- EXAM!!!!
Such a misery, this exam made me sleepless for a few nights...
I slept quite well last night, nah~~~~ i still woke up in the middle of the night... Not sure what had happen to me?????
Maybe changing in hormone... Lol, haha... :P
Stupid body damn bloated now... Kinda hate my face + my body... :(

Please... Bloated face... >.< Hate it.... >.<
But i'm so fair in this photo... Love it.. ♥
Plus my fringe is so so long... Till it covers my eyes, but i change it to side parting... :)

See this, kinda look like ghost... =.="""
Will go to the salon next month.... >.<
Plus i wanna go for facial... My face is really horrible... WTH!!!! @%*^%!@!##$#$#$
Exam~~~Exam~~~ Do love me with all your heart kay, i'll love you equally too... Please let me pass with flying colors, don't make me think extra... >.<
Okay, till here.. Will be back ASAP!!!!
--BYE--

Tuesday, 26 July 2011

E.T.


Hello folks…. =)
Will be blogging in another language today… Maybe ET language…
Haha, I don’t think I myself will understand… Maybe just crap all the way…
Like this po12jk3hhj14gk13b4hj2v5jh34nvcxvjhfugdkfbsdjfdsnfsldjfbaihdksanfkb…
Get it???? Haha :)
Anyway, I have my own reason why I wanna do that….
Tomorrow night will be my critical thinking mid-term test….
People, please wish me good luck ya…. Bless me >.<
--BAD NEWS--
I haven’t been sleeping for 2 nights already… I’m not sure what happen to me, but I think is due to stress….GOD!!! I don’t wanna be depressed!!!! Haha =.=””””
After test, I’ll go out and take a break… Nah~~~ Just hop over to Jusco and shop… (better than nothing) Hope to have my friends with me right now… Wanna talk to them desperately… >.<
Yea….. Caleb, one of the member of THE GANG, borrowed me his HARRY POTTER & THE DEATHLY HALLOWS book….. Weeeeeeeeeeeeeeee~~~~~ Like it so much, will spend my weekends reading the book… Thanks ya, my friend… +.+ Will return back to you when I finish reading it…
*not sure when can I finish up*
And next Monday, is a public holiday for Malacca…. Buahahahahhaha, no class on that day, YEAH!!!! Maybe will go out with my friends… =) Hope to get them asap….
Kay, people please tell me…. Does a person’s look really that important???? Lolz, just asking only…. =.=”””” Inner beauty is da best right???? Rise up your hands if you agree….. >.<
Because, those CLEO magazine people came to my campus today, they were finding models for the cover page of the magazine… So many gals went over to make up & set up their hair. Of course I never go for it, I didn’t even thought about it… >.< Practically because I don’t like to make up… To me, It will spoil our skin… Satisfy with my current look, so I don’t need any EXTERNAL AIDS-make up
**INTRODUCTION TO LAW** Law students will understand, sorry to those who don’t understand… Haha …
(no offence to those who went ya) =)
Currently suffering from menstrual pain… But felt much much better after a few bites of chocolate + chocolate milk drink…… teeeheee ^^ t.k.m.d (et language) ♥
Thought of going to the library to study… But felt so lazy to walk, so changed my mind, not to go… Plus mummy warned me not to study tonight :(
(I know…. For my own good)
Last night after studying in the library with a group of friends, we went to MMU corner and had our dinner… Woooooh!!!! First time going there and eat, I fell in love with that place… It’s like night market where they sell lotsa food… Haha, I walked the whole big round and still couldn’t make up my mind what to eat… At last, I ate CHAR KEOY TEOW…. Nice nice =)
Then I called popiah, lol… Awesome man!!!! THUMBS UP FOR IT!!!!! Gonna bring my brother there for popiah, since he is a popiah king… hehe... ^^He will love it after the first bite… Lol =.=’’’’’
Haha, anyway, had a wonderful dinner… Then went back and started studying….

Okay, here it goes my ET language…. Get ready ya…. Haha

u.c.i.t.o.m.f.s.n.d.a.d.y.u.p.o.e.t.o.m.g.t.a.s.h.k.o.t.f.m.y.l.f.b.t.m.s.x.s.n.e.t.l.d.m.e.t.t.u.w.t.e.t.m.e.w.l……. y.a.u.r.l.y.t.m.e.w.b.y.c.r.n.g.r.m.e.h.p.t.s.w.l.g.o.l.n.e.r.n.t.t.o.s.p.h.f.w.y.n.e.d.I.b.l.e.t.t.i.t.w.l.b.e.l.s.f.r.a.l.g.t.m.h.p.u.w.n.t.p.y.o.n.t.i.s.b.c.u.e.t.m.e.i.s.i.p.t.n.t.s.i.s.z.p.o.m.y..f.a.d.y
B.e.f.i.h.u.l.y.l.i.s.m.p.r.o.u.n.o.f.c.r.e.t.o.t.s.t.u.s.t.e.m.t.i.t.n.t.w.l.v.n.c.r.f.r.u.w.t.a.l.m.y.h.a.t.n.t.t.o.f.l.u.o.p.y.o.n.u.s.n.e.w.z.h.a.c.n.t.t.b.t.w.n.e.h.o.e.r.r.n.r.g.l.m.t.b.e.o.y.d… :P
H.p.t.t.i.c.n.z.i.g.h.p.n.s.i.t.r.l.f.w.r.i.l.s.u.s.i.l.g.e.r.y… L.E.!!!!! XD
B.y.w.l.y.c.e.f.s.t.w.l.b.e.m.z.l.n.s.d.y.p.r.t.r.w.e.d.y.n.p.y.h.d.t.g.z.r!!!!! T.n.w.z.g.t.z.o.g.a.d.t.t.g.h.r.
D.e.I.k.w.i.m.n.t.t.p.z.t.b.t.a.t.l.s.t.i.m.s.e.i.h.v.z.g.i.n.m.e.w.c.e.o.e.z.n.h.v.h.e.t.t.u.n.a.z.c.a.e.m.e.n.n.t.t.t.m.e. =)
W.u.t.z.m.x.n.i.t.n.u.h.v.t.s…. Buahahahhahaha…. =p ♥

DONE!!!!! Who on earth understand what I meant please come forward…. Haha 
Report to me if you understand what am I talking about… >.<
Okay, time for a good rest… Will read the book now…. I mean HARRY POTTER BOOK LAR!!!!!
Not CRITICAL THINKING BOOK!!!!! Hope I can sleep soundly tonight…
July is gonna over soon and August is coming… Damn fast!!!!
Time is running, we should catch it up….
SO, FIONA… FASTER RUN FASTER…..FASETER…..FASTER….. XD
--BYE BYE--
--Take care--

Insomnia...

Not been sleeping well this few days, precisely i should say...
I haven't been sleeping for 2 days already.... >.<
Please tell me why, I'm dead tired... I really need some rest... Plus I'll be having exam tomorrow night...
WTF!!!!!!!! =.=""""
Will be back soon with some surprised...
Maybe I'll blog about my days in the alien world...
teehee ^^
Wait and see...
--stay tuned--
Haha :P

Monday, 25 July 2011

Early Sunday



I wore this to church this morning... :)
People in the church said i looked decent...♥ Buahahahaha :)
Hey people...
Good afternoon...
Just came back from church service... :)
I dragged 3 of my friends there, Erm... Cyrus, Wei Yen and JY ♥.... teeeheee ^^
* btw, JY & Wei Yen are not Christians.....
Ate DIM SUM for breakfast.... hehe >.<
Ate chee cheong fun only... Couldn't eat much :)
Then walked to the church (CHRIST BAPTIST CHURCH)
Had many new friends at there... Friendly :)
The pastor was damn funny, kept cracking jokes to make the crowd laugh... Me myself laughed like mad... =.=""""
Haha... I hope my friends enjoyed at there... Anyway, i'll go there every Sunday no matter how... At least to fill up my empty time...
TUESDAY....TUESDAY.... TUESDAY....
It's coming... >.<
GOD!!!!! Please help me !!!!
Please let me pass with flying colours... Have to really get back to my husband, BOOKS!!!! Anyway, i don't have to worry about any of my assignments, because i finished all my job earlier already.... So i can concentrate on this Tuesday's exam... It's just CRITICAL THINKING, to test our brain... Which is complicated... >.<
Last night, i threw all my clothes into the washing machine... Guess what???
It's like 6 days of clothes... Haha, don't blame me ya...
I sprained my leg, and can't really squat down and my leg can't touch a single drop of water... So i have to accumulate all my clothes and dump into the machine... =.=
I waited for almost 2 hours for the machine... Stupid machine jotted there say 51 minutes only, but came out to be 2 hours... FREAK!!!!!!
And the whole night i could not sleep at all... I never sleep for even a minute... I'm not sure why, maybe i'm stress out... Depressed and maybe worry.... :(
So sad T_____________________________T
I hope i can sleep soundly tonight, or i'll faint tomorrow in class... >.<
Okay, end here...
Really have to get back to my husband... So sad :(
God bless me and please give me the power to study not to SLEEP !!!!!
--Take care--
--BYE--
--LOVE YA--
♥♥♥

Sunday, 24 July 2011

Saturday ♥


Yea, hey people....
I woke up very late this morning, because i slept late... :)
Woke up and went straight to take a shower, then went out for brunch....
Oh ya, i finished my medication already... SO i think i can eat anything i wanna eat!!!
But the ankle of my leg start to turn to blue-bag... Maybe i walked too much already... :(
(so gonna kill myself soon)
Oh ya, i have to start studying for the next week mid-term test...
SO sad i haven't study any yet...
T______________________________T
But it's common sense( CRITICAL THINKING )
But i still have to study... >.<
The test is on Tuesday night... Oh god!!!!
Will be attending church service tomorrow at 10am... Then will go to the library to do revision... And am now in the library too...
I just recovered from sick... And sorry to say, i gave my sick to my friend, JY... Felt so guilty... :(
May God bless him, and please recover soon... We still have to study together for next week's test... GOD!!!!
Sleep tight and eat medicine ya...♥
Then after exam, we can go jolly around.... teeeheee ^^
Yea, because we have KFC coupon, Me, JY, Jash and Cyrus got it... And they gave us 8 coupons, so we intend to call the other friends to join us for KFC after mid-term test... :)
So so... Everyone please don't get sick ya... Take care and drink a lot of water...
Because Malacca is a desert.... >.<
Got some pictures with my dear roommate, Wei Yen... ♥


So few only... Sad :(
Will snap more in the future.. Since we will be together for 5 years....♥
Buahahahhaha XD
--TAKE GOOD CARE PEOPLE--
--BYE BYE--

Thursday, 21 July 2011

Wednesday....


Hey hey peeps...
Yea, i woke up at 10am this morning... Don't say i'm a pig... >.<
I slept at 5am... So don't blame me for waking up so late... :)
I did my assignments last night...Nah~~~ should be this early morning... (studying cases and typing out the summary), i used up almost 3 hours on 2 cases... God!!!!
Then i continued with my tutorial homework, which almost drives me crazy.... =.="""
When everything done, BOO!!!! It was 4.30 am already... Time passes so fast... >.<
Is okay, i slept for 5 hours only... Good training to burn the midnight oil... GOD, i can't believe that i managed to stay up till so late...
--NEXT--
My leg, recover partially already... teehee ^^
So happy, i can walk like a normal person already, no more a PENGUIN!!!!!!!!!
But i still have to walk with limping, not fully recovered... And i used 1 leg to withstand my whole body when bathing... OMG!!!! My left leg muscle is aching...
T_______________________________________T
Flu and cough is getting much better... And please... Stay away from me, i don't need you anymore (flu & cough)
This morning, don't know what make me plait my hair... hehe :)
Take a look....


Haha :) Hey hey, stop camwhor-ing... Buahahahahaha =.=""""
--NEXT--
We were having Intro to law lecture yesterday... And guess what did i captured????
Two freaks sleeping in the class...



Buahahahhaha... I can't stop laughing... Haha :P
--NEXT--
I hate eating medicines... :(
Now, i have to eat 5 pills in the morning, 3 pills in the afternoon and 5 pills again in the night.. WTF?????? %#@!&#

3 types... >.<
One day, I'll vomit everything out...
Anyway, i still have to eat it for the sake of my leg.. Poor leg, still swollen but much much better already... :)
--LAST--
Don't think i'm bad... I'm still the same FIONA now & forever... :)
Something happens doesn't means anything, i'll be strong enough to stand up again...
>.<
GOD, I'M SO DAMN TIRED NOW.... THIS IS THE EFFECT OF NOT ENOUGH OF SLEEP!!!!!!
Wraps up... Bye bye people...
Take good care...

Wednesday, 20 July 2011

Leg Sprain T______________________________T


Hey people... :)
I shouldn't be smiling or laughing now... T__________________________________T
Yea, i sprained my right leg yesterday.... >.<
After the sprained... My leg immediately became 'ELEPHANT LEG', OMG!!!!! It swollen terribly.... :(
But not as pain as today.... Plus last night i knocked my dear leg on the bed frame... So sad :(
Pain like hell, then i woke up, leg started to ache... Not sure how was my leg's position... =.=""""
Then, today was dragged by my friends to the Chinese Traditional Doctor... My friend, Cyrus drove me there with 3 other people... Buahahahaha >.< Thanks people... Appreciate it a lot... ♥
The doctor said, 'Wa, such a big group a...' Haha :)
LOL, he tried to pull my joints, but nothing happen... SO end up doing akupunktur... Poking needles into my leg, OUCH!!!!!!!!!!!! I was yelling all the way... My friends outside the room said i sounded like giving birth.... Lol... =.=
But it became much better.... I'm able to turn my leg up down, left right.....
And yet, someone called me a PENGUIN!!!!
I found out i'm so weak nowadays... =.="""
I fell sick twice already since i came to MMU for almost 2 months... >.<
Will kill my body soon... >.<
Yea, i went out with my family right... Forgot about it... Pictures time... :)

My brother... Misses him much.... :(


Lolz...Had really a wonderful weekend with them.. And god, i ate so much.. >.<
Hope i won't gain weight again... I wanna slim down... :)
God, in this kind of situation,with the leg sprain... I can't think of anything... Besides SLEEPING!!!! >.<
Everything is killing me.... Flu, Cough, Pain on the leg... :(
Okay, critical thinking mid-term test is next week... Oh god, get back to study now and forever ... =.="""
I have to get a really good rest...
Oh, i have to stop eating spicy food... all those craps....
Till now
--bye--
--take care--
Be back really really soon... :)

Sunday, 17 July 2011

Family Outing...♥


Hey people... Good evening....
Yea, i went out with my parents...Currently resting in the hotel... =.="""
I'm so tired, still down with flu... I ate Sushi for brunch... Lol, is like ages since i ate the last plate of sushi... I gobble like piranha... Wahahahaha >.<
Is okay, mum said i slim down already... Haha, kinda happy... Every month she comes, she sure to say i slimmed down... Then, i'll become bamboo one day...
teehee ^^
But the sad case is she said my face looked so pale... OMG!!!! I'm fair la... Haha, nah~~~i'm sick, so i looked pale... :(
She pulled me into Guardian to get flu medicine + Vitamin C... And i bought Vicks..
Later walking out for dinner and shopping... :)
Controlling myself not to sweep all the clothing, shoes, bags... >.<
Tired... >.<
Wanna take a rest...
Oh ya, today is Caleb's birthday...
Happy 18th birthday, Caleb....
Wish you all da best and get 4 flats for foundation year ya... Haha :)
Friends forever and stay healthy...
Keep the smile on your face too.... :)

Since we never get him a cake... We forced him to make a wish on the straw, and drink up the juice... =.=""""

Yea, his present & card from us.... :)
Lol, i wrapped his present.... Cool huh????
>.<
Okay, time to rest...
--Take care peeps--
--BYE--

Saturday, 16 July 2011

Flu~~~

Hey people...
I'm currently down with bad flu... :(
Lolz, sneezing all da way... Nose felt so cold the whole day...Plus today's weather, rained non stop... Oh god, when can i recover???? >.<
My nose itch like nobody business... And i kept rubbing it.... So, my nose is like those clown... With big red nose... :(
My parents are coming down tomorrow... Yeah!!! I get to go out shopping and eat.... :)
Have a good break for 2 days before the hectic starts again... >.<
So, today after morning class... We went to Windmill for brunch... Plus we celebrated Caleb's birthday at there... We gave him a big surprise... Buahahahaha
Yea, we bought him his favourite book... (Interpretation of the Murder) He told us that he wanna that book for his birthday... And we really got it for him since is only RM19.90... So, we decided to get it for him as his birthday present...
I knew he will be extremely happy after receiving the present.... lol =.=""""
Oh ya, we never get him a cake... * so sorry about that*
But he was okay he kept smiling the whole day after receiving that present... :)
He told us that he never got present since Std 6... >.<
And he never thought that we will really get it for him...
Awwwwwww... So touched.... :)
Btw, his birthday is only tomorrow... But we celebrated in advance because tomorrow he will be going back to his hometown, Muar.
Anyway, we sang him birthday song and he was like 'STONED'... Haha... So cute of him...
Haha :)
Erm... Nothing much more to say...
But i'll try to blog tomorrow...
And i have to start packing now... =.=
I'm feeling dizzy... Will sleep early... >.<
Oh, almost forgotten...
I was having bad flu... Thanks to all my lovely friends who cared for me... Especially someone who got me herbal tea to cure my flu... Thanks people... Love you people always.. ♥
Haha, pray hard that i can recover soon... :)
--BYE--
--TAKE CARE--
--LOVE YA--

Friday, 15 July 2011

Video~~~


God, evening people... :)
Just had my dinner at home... Thanks to my housemate who cooked for me... Love ya ♥
*all of them will make me fat one day... *
They kept forcing me to eat.. So sad, they said i eat so little... And i don't eat rice... (Cause i hate eating rice sometimes)
Anyway, their cooking was awesome & delicious.. Haha :)
Really great thanks to them...
Went to Popular yesterday to get a few books & stationary...
Outside the Popular...

Wahahaha :P
--NEXT--
Today was the day, the day where i don't know where to put my face >.<
So bad... :(
What happen???
Hahaha, our Critical Thinking assignment was a video...Where we have to choose a topic and act out into a video... Well, my scene was FEAR OF FAILURE... I acted as a girl (of course) but not a normal girl... A girl who is scared of failure...(in a relationship) The whole video was really good...
Thumbs up to all my team members... ♥
Never regret to be with you people... :)
More assignments on the way... Let it be okay please... >.<
Today i wore so formally in the way of formal but with skirt this time not slacks...
Wow, people said i looked good... Lolz... =.=
Haha, first time wearing formal skirt..
See this...

Tell me how i look like... :)
Oh ya, my flu is still with me >.<
Suffered like mad, drank 3000ml of water is just few hours... Recover soon please... =.=
Went to library to study this few days... It's always my daily routine to stop by in the library...



Messy...Always that messy.... >.<
What to blog now??? Can't think of any...
Life is getting busier nowadays...
Assignments are pilling up, teaching is getting tougher.. But i love PLG class for CONTRACTS LAW... People is having mid-term test...Us, law students... Don't have mid-term test.. At least, we can concentrate on our assignments...
Okay, times up... =.=
Have to get back to my husband, BOOKS.... >.<
--Take care--
--BYE--
--LOVE YA--

Wednesday, 13 July 2011

Late

Good evening folks...
1...2...3...Get ready...
Will be a very short post... Without any pictures...
blogging in the night...
Where i'm suppose to be in bed sleeping soundly... >.<
Once again, this morning i woke up realy extremely late... Class starts at 8am, but i woke up at 7.17am... (Don't say i'm a pig) I was still very blur when i took my phone to see what was the time... Thank God i can wake up myself.... *PHEW*
I'm not sure how did i off my alarm at 6.30am, or maybe i just let it be... =.=
Skipped my breakfast(as usual) and quickly shower and rushed to school... I met my friend, Jashivini downstairs...
* means i'm not that late *
Managed to get in class earlier than the LECTURER!!!
Took brunch after class and headed for discussion... :)
Know what did i do??? I skipped yoga class today, not in purpose...
I was having headache since afternoon, maybe due to the stupid hot weather... my body immune system is going down... Please hope that i won't fall asleep...
Anyway, my parents are coming down this weekend.... Yea, time for shopping
teehee ^^
Currently in the llibrary studying... =.=
Going back home soon... To sleep...Nah~~~~ STUDY!!!!
I hope i won't wake up late again tomorrow...
--NO PHOTOS FOR TODAY--
--USB CABLE NOT WITH ME--
>.<
Whatever...

GOD WILL MAKE A WAY-DON MOEN...
Listen to it... A peace of mind..
bye people...
--take care--

Monday, 11 July 2011

Sunday :)


Hey people....
Morning to all... :)
Yea,I'm currently online-ing in the library....
Lolz....I woke up early just to come to school to blog and facebook... Then, later I'll be having group study... =.=
So, what to blog?? Oh yea, about that day's outing....
Friday...After the last class... We went out to Dataran Pahlawan (DP) for TRANSFORMERS!!!!!!!!!
Before the movie, we went shopping... :)
But i tried really very hard to control myself from sweeping everything at there...
First, we went to Wong Kok and took our dinner.... >.< Next we went jalan jalan.... >.<
"Trying really hard to close my eyes when walking..."
We really ha a wonderful time that day... It's like ages since my last outing like this... =.= We promised to each other that we will not talk about LAW... But we ended up still talking about it... (Don't understand why) Our head will always think about it... Yea, i enjoyed very much... And yesterday i started studying again... Studied practically the whole day... >.< I slept at 1 something last night... :) Okay, back to topic...
Group photo.. :)

4 kids...1st time shopping, see.. so excited... Lol :P

This...Mr.Khaw... Don't know who on earth he hates??? Wanna throw shoes on the person... Hey, control la... teehee ^^

Ice-cream... ♥

Pravind.. Wei Wei and Jian Yang...

Hey, why are you staring at me so fiercely a???

Stupid look :(

We are one big family... :)

Love DOMOKUN... ♥

Haha... Mashi Maro... I have 1 at home too..


See this CYRUS... Nothing to describe him...

Crazy people loves HELLO KITTY!!!! >.<
Lazy to introduce everyone... Haiz =.=""""
Then, after camwhor-ing we head to the cinema....
Transformers i love ya... ♥ Really enjoyed the show much much...
Next movie----Harry Potter... Oh god... Study first.. =.=
Save up my $$$$ first.... >.<
Okay, time to go.. Have to get back to BOOKS!!!! My husband... :)
teehee ^^
so people...
take care & i'll be back really soon... :)
Love ya...♥
--BYE--
--STAY TUNED--
Take a look and listen to this song... Love it a lot...